Helt själv ikväll :-)

Bara sådär blev jag helt själv ikväll. Eller nästan, E är hemma men hon sover! Somnade vid 18 redan och hade då varit på gång att somna ett tag enligt Robban. Så det var bara att krama om och stoppa i säng, hoppas bara hon inte vaknar sen. Robban själv åkte och jobbade när jag kom hem. Så jag är helt själv.

Så denna underbara kväll, trött är jag, tänkte jag tillbringa på detta vis:
- Vika och lägga in tvätt.
- Hänga tvätt
- Röja av borden. Vet inte hur vi gör i denna familj men de blir alltid fulla av diverse saker.
- ÄTA GLASS med CHOKLADSÅS och kanske titta på nåt kul på tv.
- Duscha.

Sen ska jag sova! Öppnar på jobbet imorgon sen är det full fart upp på stan, hämta tärnklänningar, fixa smycken, åka till Sannahed och fixa inför Erik och Sofias dag.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0