Min lördag

Kvällen planering:

Skriva en snabb blogg (som jag redan har börjat med i.o.m att jag sitter här), sen ska jag bara ta det lugnt och titta på Melodifestivalen i lugn och ro för Elisia har redan somnat :-) men det finns dock en stor risk för att jag kommer att få torka spyor mitt i då magsjukan är här och hälsar på hos Elisia.

LillaPrutt har idag till och från klagat på magont och på eftermiddagen kom det med besked. Vardagsrumsgolvet, hallgolvet, badrumsgolvet och badkaret - alla fick de varsin släng av spya. Sen har det som tur är inte kommit något mer, men det har klagats på magont :-(

Tog mej iallafall i kragen på förmiddagen och åkte och simmade. Var t.o.m så hurtig (och miljömedveten) att jag cyklade till Gustavsvik, vore det inte för att det var snö och is på cykelvägarna var det ritkigt fint cykelväder. Simningen då; efter tre längre trodde jag att jag skulle dö av trötthet. Det värkte då i både armar och ben, men under fjärde längden släppte det - precis som vanligt. Under femte längden fick jag håll och under sjätte längden släppte det - precis som vanligt. Efter 15 längder kändes det som att jag kunde simma hur länge som helst. Efter 17 längder hade jag ett stort behov av en paus och tog en. Resultatet av att ta en paus blir att börja om från början. Efter tre längder var jag trött, och efter fem hade jag håll, men då var jag klar! Hade som mål att simma 22 längder och det gjorde jag :-) men det känns i kroppen, har varit helt slut hela dagen.

Tvättat i tvättstugan har jag gjort också, jävla synd att snön är borta, tyckte det var skitbra att köra tvätten i pulkan. Nu blev det till att bära istället vilket aldrig är kul, än mindre när man är trött efter en simtur...

Madde: Jag sa ju att den som var först med rätt svar vann, och nu var det inte du! Du är för övrigt skyldig mej en hamburgare efter nån tävling jag vann hos dej!

Dags för Melodifestivalen! Jag kan redan nu säga att fel låt vinner, för så är det alltid!

Ser att botox-snubben är tebax...

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är bara att du tar med mig till ett McDonalds så lovar jag att bjuda dig på en hamburgare

2010-03-14 @ 09:48:09
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0