Poletten trillar ner

Det är så underbart när poletten trillar ner! Förut idag uträttade jag ett ärende, en annan mamma uträttade ett likande ärende. Jag var där först och sen kommer hon in. Hon såg bekant ut när jag såg henne, men ibland ser ju någon man sett på ica bekant ut...Men jag funderade på vem hon kunde vara och så börjar hon prata och då vet jag direkt att jag känner igen henne men jag kunde inte placera henne! Omöjligt!! Sen så råkade det finnas en namninsamling och den skrev hon på, nyfiken som jag är var jag då självklart tvungen att skriva på jag med, bara för att se vad hon hette. Och då, då trillade poletten ner! Underbart.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Den 3 juli får du ha kalas hos oss. Och den andra historien kommer efter midsommar så det är inte så långt kvar.

2010-06-16 @ 17:36:01
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0