Nya soffan!

Då var den nya soffan på plats. Stor, mycket snyggare än den gamla, skön att sitta och ligga i. Underbar helt enkelt!

På bilden ser soffan väldigt vit ut, i verkligheten är den dock inte lika vit. Två av delarna kom på plats redan igår, den tredje åkte Robban till Västerås och köpte idag så nu är den komplett!

Medan Robban satt där i lugn och ro och skumpade fram & tebax så sprang jag fram & tebax och även upp & ner till & från tvättstugan och tvättade sjukt mycket. Torkställningen är idag på tok för liten... - det skiter däremot tvätten i, den ska tydligen hängas iallafall.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Skitsnyggt!! Det blev ett helt annat rum. Vitrinskåpet kan jag köpa om ni inte vill ha det. Hör av dig Ha de bra

2010-06-08 @ 18:19:37
Postat av: Ylva

Skitsnyggt!! Det blev ett helt annat rum. Vitrinskåpet kan jag köpa om ni inte ska ha det kvar. Ha de bra så läng

2010-06-08 @ 18:22:19
Postat av: Ann-Sofie

Den var toppensnygg! Men jag tycker ni är modiga som köper en vit... Det där med att tvätten inte får plats känner jag igen. Gillar din uppfinningsrikedom;)

2010-06-11 @ 16:20:08
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0