Så jävla trött

Usch, fan, jävlar och helvete vad trött jag är! E fick för sej att somna vid 12 inatt, sen somnade jag. Vid 1 kom Robban och och det är tydligen väldigt svårt att smyga in tyst och lägga sej, så då vaknade jag och eftersom att jag då fått en powernap hade jag svårt att somna om. Klockan 8 vaknade E, och hon är en riktig gnällspik just nu. Väntar bara på att Robban ska komma upp så jag får gå och sova. Är allt annat är glad just nu, känner mest för att dynga en stekpanna i huvudet på någon men jag vet inte vem.

Madde: Skönt att en katt en katt är hemma iallafall! Och nej vi ska inte åka på några utflykter, detta är en slappissemester!

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0