På marknad

Sitter i soffan och försöker få i Elisia välling, det går sådär... Hon tar en klunk sen ska JAG ställa den på bordet och sen när hon vill ha en klunk till så är det JAG som ska ge henne den. NEJ säger jag, har gjort det nu tre gånger, ska hon ha mer får hon hämta den själv. Stå och gå vet jag att hon kan.

Dagarna går i varanda här och det händer mest samma saker, bad, sol och mat och så börjar det om. Idag åt vi på nåt ställe jag inte uppfattade namnet på, och därbehövde personlen gå charmkurs! Innan de gjort det tänker inte jag gå dit heller. Men de hade god schnitzel, fast inte så god att de är värda ett besök till.

Och så var vi på marknad idag. Men det var ingen större succe, typ som marken hemma, fast mycket mindre. Det var samma krimskrams som på hindersmässan, enda stora skillnaden var att de sålde grönskaer istället för älgkorv, och så fanns det inga mängder med strumpor att köpa.


På marknad.

Då det känns sådär att skriva sol, bad och mat om och om igen så avlsutar jag nu. Fast något jag inte skriver förut är att det är minst 30° varje dag med en svag fläktande vind.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Nä vi tror faktiskt inte att Beta kommer att komma hem, den jävla kattslynan. Men Seth är hemma nu ialf.

2010-07-30 @ 10:16:56
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0