Livet är som vanligt

Inget nytt att rapportera idag. Vi solar och badar och solar och badar och solar och badar och sen äter vi. Hittills har jag ärit fyra sjukt stora chockladcroissanter och fler lär det bli.

En ny sak vi gjorde idag var att åka till en stenstrand, ingen höjdare om du frågar mej och E, vi kommer inte följa med dit någe mer. Riktigt svårt att komma ner i ett vågigt hav men ranglig stenbotten och ett barn på armen, barn på armen för barnet tycker inte om att gå på stenarna. Att vi åkte dit berodde på att Thomas och Robban ville snorkla. Nästa gång stannar jag och E kvar eller så får de släppa av oss vid den fina stranden. Att gå ut långt och hoppa med vågorna är något som E gillar.

Mer idag är att jag läst ut en bok till, recension kommer, och så har jag stickat fyra varv på sjal nummer 1 (har tyvärr massor kvar) och så har vi köpt ett par nya solglasögon till E, hennes blev kvar i Sverige.

Man kan ju tycka att vi borde göra något speciellt nu när vi är på semester, men nej, jag bloggar och Robban tittar på sport. Livet är med andra ord precis som vanligt. Eller lite ovanligt är det, jag har typ inte städat nåt och Robban har städat köket :-)

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ska ni inte åka på en massa utflykter och titta på gamla kyrkor och palats?? Det tvingade Daniel mig att göra, när jag hade tvingat honom att ligga på stranden i en vecka.

2010-07-30 @ 09:53:57
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0