Dagens dag - sol och bad!

Uppfinningsrik rubrik, ibland vill jag ha rubriklösa inlägg!!

Dagens dag har varit som de två tidigare här nere - sol och bad! och därefter god mat! Hittills har jag levt på kyckling och pommes, och nej jag tycker inte det blir varken enformigt eller tråkigt, det är lika gott varje gång!!

Tidigare på dagen var vi och handlade, jag kommer att visa er två bilder och jag vill att ni gissar vad som var till mej och vad som var till herrarna.

Bild 1.

Bild 2.

Sen har det efterfrågats en bild på min solbränna, lyckades inte få någon att fotografera mej (frågade iofs inte heller men han den där jag bor med brukar sucka när jag vill att han ska ta kort på mej) så jag fick ta en spegelbild och tyvärr har jag inte riktigt fått in klämmen på det men jag försökte och försökte. Problemet var att min rumpa så helt groteskt stor ut så det fick bli i lite halvprofil så brännan syns inte helt. Men jag gör mitt bästa och tokpressar när E sover, tyvärr vill hon inte sova de bästa soltimmarna utan hon slocknar först vid 16 och sover sen till 17.30-18 (är sen vaken till 22-23 och sover till 8.30-9.30), ska jag få henne att sova tidigare på dagen får man knata med vagnen en timme men det var sjukt jobbigt. Har även glidit från ämnet nu lite fint märker jag, åter till bilden:

Skit också, rumpan ser stor ut i denna vinkel också...Får se till att röra på mej mer i höst helt enkelt. Äta mindre godis har jag däremot inga planer på  - det är på tok för gott :-) en söt nakenfis i bakgrunden också ;-)

Tänkte försöka skriva lite recensioner sen, dels på E:s flytgrejer hon har när hon badar (underbart bra kan jag avslöja redan nu) och så har jag läst ut en bok och den recensionen kan nog dröja lite, handlar om viktiga ämnen så den måste det filas ordentligt på så den blir bra! Chicklit kan även de ha ett vettigt innehåll.

Madde: Förstår att du vill ha bättre väder, jag njuter av varje dag här nere!!

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Det var inte så svårt att gissa vad som är till Robert & Thomas drinkflaskorna & ölen så klart.

2010-07-26 @ 21:59:43
Postat av: Madde

Har du läst ut en underbar man av Marian Keyes? Läste ut den igår och den var bra med viktiga ämnen.

2010-07-27 @ 09:31:05
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0