Börjar likna mej själv.

Nu börjar jag känna mej som mej själv igen, efter att ha grinat och vilat om vartannat i ett par timmar. Känns bra. Ibland behövs det!

Men om den där jag bor med hade varit lite smartare så hade dagen flytit på smidigare, exempelvis hade han kunnat ta med E och badat så jag fick sova istället för bara vila. Men det gjorde han inte.

Men som sagt, jag överlevde och kommer överleva igen, känner mej bara så jävla grinig när jag inte fått sova ordentligt på natten.

Ska iallafall försöka klä på mej (har endast haft bikini på mej) och sen gå till maxcoop och handla, man kan säga att det är en blandning av svenska max och coop. I samma storlek som Max men maten man köper får man laga själv...Tidigare har vi ätit ute varje dag men så social orkar jag inte vara idag.

Som sagt mycket piggare än förut, men fortfarande sur och gnällig. Skulle behöva grina lite till. Men men, det släpper väl någongång det med.

Har lite planer på en kupp a´la avslöjande men jag avvaktar lite. I know something about someone that you don't know!

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag förstår precis hur du känner dig med tröttheten.

2010-07-30 @ 18:59:43
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0