Jobbig natt

Jahopp i vanliga fall så har jag en dotter som sover som en stock hela natten, men inte inatt! Natten för E:s del började 20.30 då hon somnade hur snällt som helst.

00.30 vaknade hon och ropade: Mamma jag har kissat på mej! Och det är bra att hon säger till. Det dög inte med att bara torka av henne med våtservetter utan hon skulle duscha. Det var hon bestämd med!

00.45-01.30 Jag låg i min säng och E i sin. Vart 10:onde minut ropade hon: Mamma. Det var alla möjliga olika saker jag skulle hjälpa henne med, lägga på täcke osv.

01.30 jag får nog av att springa fram och tillbaka så jag trycker ner mej bredvid i E i hennes pyttelilla säng. Det var trångt. Låg där i två timmar och varje gång jag var på väg att somna hörde jag: Mamma! Du får inte somna! och inte somnade hon heller...

03.30 jag får nog av den trånga sängen och av att inte få somna så jag tar mitt pick och pack och lägger mej hos den lite större klumpen jag bor med. Han fick jag börja med att putta lite på för han snarkade så. Sen somnar jag.

04.20 E ropar och vill något vad kommer jag inte ihåg men sen var hon nöjd och sov till 10. Själv vaknade jag till vid 9 och sen igen vod 09.37 då jobbarkompis S undrade om lite sanna rykten som går på jobbet.

Dagen idag har p.g.a natten gått i slapphetens tecken. E har sovit middag och syster Madde har varit här, hon hade med sej en massa glass. Vi har pratar skit och planerat. Mer än så säger jag inte.

God mat har jag lagat idag också!! Potatis, kokt torsk med äggsås. Riktigt gott! Så gott att Richard var tvungen att komma hit och äta. Sen har jag beställt kläder från HM - det blev dyrt!

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: S

Sorry!!!

2010-08-11 @ 19:49:35
Postat av: Madde

Hur dyrt blev det?

2010-08-12 @ 08:13:37
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0