Roliga sista timmar i Spanien.

Snart på G hem till Sverige igen. Jag har beställt bra väder men jag misstänker att vädergudarna inte tycker om mej och sänder mej därför regn. En känsla jag har bara. Ni där hemma kan väl lämna en liten kommentar om vad det är för väder, tack!

Ska bara städa lite till först...En våning kvar som ska moppas och sen lite småsaker som ska packas ner. Borsta tänderna ska jag göra också. Men det det blev en liten choklad och bloggpaus. Det behövdes!

Thomas sa en rolig sak igår: "Vet ni vad? Jag har ingenstans att på i Örebro". En perfekt sak att komma på sådär dagen innan man ska åka. Ordentligt uppstyrt med andra ord.

Är riktigt hungrig!! Tycker att herrarna kan komma med mad och chokladcriossanter till mej nu!!! Kom på att jag måste tömma kylen också. Fan, vad saker det finns att göra hela tiden!!

Roliga sista timmar i Spanien.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

på i Örebro? Det ska inte vara bo i Örebro? Jag fick inte ihop det. Lever du på chokladcroissanter?? Vi kanske ska ha en tävling i vem som går upp minst??

2010-08-06 @ 22:00:04
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0