Kissa-på-sej-unge

Så en till dag med besök borta. Både bra och dåligt. Kul att träffa folk och kul för E att leka lite extra, men det blir ju inget gjort här hemma. Idag hade jag tänkt hinna tvätta (Robban stannade visserligen hemma och fixade den) dammsuga och städa badrummet, det gjorde tyvärr inte Robban. Men han gjorde en annan sak som jag inte ens tänkt på - skruvade upp mixern på väggen, jag visste inte ens att det gick.

Var på besök hos syster Sofia för att prata lite bröllop och E passade på att leka med sina kusiner. Kissade på sej gjorde hon där också. Hon ritade miljoner teckningar med Ida och var mer än trött på vägen hem.

På vägen hem stannade vi på Marieberg för att införskaffa nya hårborstar. Jag har lyckats slarva bort den vi har och E ville ha en egen. Det får hon gärna för mej, jag har fått för mej att det är bra med egna hårborstar för att minska en eventuell lusspridning. Vi tittade även efter en klänning E kunde ha på bröllopet och vi hittade en superfin på Pop. Hon provade den och var mer än nöjd. Sen när jag tittade lite till kissade hon på sej, igen. Extrakläderna var slut så det var bara att säga till personalen om papper och sen köpa ett par nya byxor. Jag fick med andra ord inte med mej någon klänning hem då pengarna gick åt till byxor. Men den är undanlagd och kommer köpas imorgon.

E kissade även på sej igår och idag på förmiddagen innan vi åkte. En kissa-på-sej-unge är hon för tillfället. Hoppas den fasen går över fort. Pigg och glad är hon nu iallafall :-)

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0