Känns som upprepning av rubrik, men trött!

Ett inlägg som kommer att handla om hur trött jag är på han den där jag bor med just nu. Kommer garantrat få skit för det från en del olika håll men det skiter jag i. Jag behöver skriva av mej så är det bara.

Samarbete är svårt! E var skittrött ikväll och har garanterat redan somnat och det är med andra ord upplagt för myskväll för mej och Robban. Men det är en del saker som kan vara bra att göra innan. Men då får jag skit, för varför ska det göras en lördagkväll??

Inga stora saker som behöver göras, inget ansträngande, men jag kan inte förstå varför jag ska göra allt? Det som ska göras är att röja av och torka vardagsrumsbordet då E har lekt med sin lekdeg där. Inte med min tillåtelse. Anledningen till att han den där jag bor med inte ville göra det var för att han hade sagt åt henne att hon inte skulle leka med den där, säger man så får man också se till att hon flyttar degen därifrån. Plus att jag sagt att den skulle slängas då den var helt kladdig, bara för att jag sagt att den ska slängas så är det jag som ska plocka undan den??! Vilket jag nu redan gjort och då tycker att han kan göra den andra saken...

Som är att hänga tvätt, ska man nu vara ultrakinkig så är större delen av tvätten hans kläder. Men då fick jag höra hur fan kan man tvätta en lördagkväll?? Det var ju inte riktigt kväll när maskinen lades i...Men det hade varit praktiskt om han gjort det samtidigt som jag duschade, då skulle vi vara redo för film efter det. Just nu har jag ingen lust för någon film alls och skulle jag säga det skulle jag få till svar: Inte mitt fel. Men jo det är det!

Men han lagade ju mat förut, alltid nåt.

Hade även velat ta en bild av mej i helfigur men som jag känner just nu har jag ingen lust alls att vara med på bild. Har heller inte lust at fråga honom om han vill ta en bild heller.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0