Fantasi och sjuk

E är helt klart inne i en kissa på sej period. Två gånger på dagis idag, och tydligen tog då extrakläderna slut? Känns konstigt för jag har för mej att jag har lagt i betydligt fler än två par byxor. Måste undersöka den saken imorgon.

Fantasi har E. Nu ikväll har hon bredvid sej i sängen en fågel med både tygblöja och pyjamas. En fågel varken jag eller Robban kan se, men hon visade oss stolt när hon blöjade och klädde den. Robban fick även den stora äran att pussa och krama fågeln godnatt ;-)

Själv är jag inte ett dugg frisk så imorgon blir jag hemma från jobbet. För tillfället så sitter jag med en svidande och ond hals och dunkade skalle. Då jag svär över föräldrar som skickar halvsjuka barn till dagis så har jag bestämt mej för att inte heller jobba när jag känner att jag börjar bli sjuk. Behöver jag alvedon för att bota förkylningshuvudvärk och svidande hals anser jag att jag är för sjuk för att jobba. Precis som när barn är för sjuka för att gå till dagis om de behövt alvedon (eller liknande) på morgonen.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Bli frisk du har inte tid att vara sjuk.

2010-08-31 @ 17:24:39
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0