En ärta i näsan

Mycket piggare idag än igår. Kan bero på att jag hade en något kortare arbetsdag men jag tror mer på att det beror på att vi inte har så många barn på onsdagar. En lugn dag med andra ord :-)

Hemma har det däremot varit full fart, hämtat ut paket, provat kläder (jag och E, Robban har fortfarande inte provat sitt), lagat mat, ätit, busat och duschat. Därimellan har E hunnit med att peta in en "ärta" i näsan, i detta fall var ärtan en kapris. Blir lite fundersam på var hon kan ha fått det ifrån...Skrek gjorde hon iallafall så jag tror inte att hon gör om det på ett tag. Risken finns ju ändå att hon gör det igen. Pga att hon skrek som en stucken gris så blev det inget bildbevis. Det känndes vettigare att peta ut kaprisen än att hämta kameran.

Det känns lite segt att blogga när man jobbar, det blir lixom inte samma innehåll som när man är ledig. Mer ledighet åt folket med andra ord.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0