Brännboll

Då var mördarveckan över, äntligen!! Nästa vecka börjar det nya schemat som vi trollade ihop i onsdags och veckan börjar med att jag öppnar på måndag och slutar då halv två - underbart!

Är annars nyss hemkommen från lite brännbollsspel i Statsparken. Det var kul. Jag tycker att det är skitkul att spela brännboll även om jag inte är den bästa på det...Jag tror att jag inte gjorde bort mej iallafall. Elisia upförde sej hur bra som helst, till en början sprang hon efter mej och ropade: Mamma, mamma!! men så fort hon fick en egen boll så var den roligare.

Innan vi åkte kissade hon på sej (med flit!) så när vi var där frågade vi hur många gånger som helst om hon var kissnödig. När hon upptäckte att hon skulle få kissa på en buske behövde i inte fråga längre - då skulle hon kissa hela tiden! Tredje gången upplös hon mej om att hon var bajsnödig. Eftersom att toaletterna vid Statsparken var avstängd så var det bara att packa ihop sej och åka hem och där kom det en kabel i pottan :-)

Nu ska jag njuta av helgen!

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0