Alla julklappar inhandlade

...tyvärr är inte alla inslagna men för den som vill känna lite julstämning så bjuder jag på denna bild



Problemet är att jag inte har köpt några julklappsetiketter så änsålänge måste jag hålla koll på vilketpaket som är till vem i huvudet!! Det är svårt...

Tänkte fortsätta berättelsen om mitt underbara liv där jag slutade sist och fort måste det gå för jag sitter me färg i håret som ska sköljas ur om två minuter så om jag har en massa stav- och skrivfel beror det på det. Sist berättade jag att jag hade virkat färdigt ett dockfilt och här kommer det en bild på den



Lilla Prutt tycker mycket om filten, både till dockorna och till sej själv (alla hennes kläder är från villervalla, fina va?)

Eftersom att jag inte har så mycket att säga idag så blir det mest bilder. Liv med det!



Har köpt tomtekläder till Prutt då de ska ha en luciadag på förskolan och jag har ingen lust att spöka ut damen i krona, jag är övertygad om att jag måste göra det sen ändå. Tomtekläderna skulle iallafall vara på hela eftermiddagen.



Även när hon åt pannkaka :-)



Dagens outfit, tröja från Småfolk, byxor från Villervalla och strumpor från HM, en lyckad kombo om du frågar mej :-)



Så här såg jag ut i håret för 20 minuter sen och nu är det dags att skölja ur håret hur det blir får ni lästa i nästa spännande inlägg ;-)

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0