Nonstop

Bloggrekord från min sida - i uppehåll. Jag har varit sjukt trött och inte haft så mycket att skriva så då har jag helt enkelt låtit bli. Annars så rullar livet på här i 190, pluggar dubbla kurser och igår var jag och jobbade. Jobbade mellan 3 och 11 på kvällen, var helt slut när jag kom hem. Har suttit i bilblioteket hela morgonen och har seminaruim i eftermiddag, dagarna rullar på nonstop.

Håller också på att sluta med nässpray så nu är jag konstant täppt i näsan. I både måndags och tisdags var jag så täppt att jag inte klarade av att dra in det vattninga snoret som kom så jag fick gå och torka näsan hela tiden om inte folk som såg mej skulle se min fina snorrand. I tisdags var jag och alla andra i min seminariegrupp ute och gick i skogen. Jag hade gula gummistövlar! Folk tittade när jag gick runt på universitetet, var ju tvungen att ta mej till rätt klassrum och mötte ju då lite folk på vägen.

jvghhbh nmnhjjjhn elisia nnnxgfj skriver av den blivande författaren

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Har du kvar dina stövlar? Daniel hade sönder mina så nu får jag nöja mig med ett par vanliga gröna.

2009-05-08 @ 19:45:18
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0