Back in the game

Försökte mej på en ny blogg på ett annat ställe då jag tycker att det krånglar för mycket här vissa perioder, men den andra bloggen var så krånglig så jag fatta inte ens hur jag skulle använda den....Så jag fortsätter med denna, visst kan det kångla med inloggningen men väl här är det idiotsäkert.

Två veckor sen sedan senaste inlägget, vad har hänt? Två tentor har hänt, varav en hemtenta som jag fick skriva om typ tre gånger eller nåt innan tanten blev nöjd. Det är så sjukt luddiga frågor man får så det är ine så jävla lätt att vet vad de vill ha med i slutuppgiften. Den andra tentan var en salstenta och där har vi inte fått reda på resultatet än, tyvärr, men den gick säkert åt helvete.

Richard, Robban lillebror, har tagit studenten.

Jag har börjar mitt sommarjobb, på Axfood, en jävla lager. Det är riktigt tråkigt! Men mitt mål med att se ut som en dopad ryska har iallafall gett resultat. Jag är inte alls lika trött efter jobbet som jag var förra sommaren, då jag var helt otränad. Så imorgonbitti där det av till njoy för ett nytt muskelpass.

Ser just nu på päronet i Las Vegas eller vad filmen nu heter, blir riktigt avundsjuk på dotters kropp, en sån vill jag också ha!!!

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0