Jag hoppas!!!

Vi var och tittade på en lägenhet nyss, för byte, och den som vi eventuellt ska byta med har varit och tittat på våran. Hon ska ringa till öbo och fixa tid när vi kan fylla i papper å så, så jag hoppas, hoppas, hoppas att hon inte ångrar sej!!! Vill verkligen flytta till något större. Vi bor tre stycken i en 2:a, och det börjar bli trångt nu. Så fort jag och Robert lägger oss på kvällen så vaknar Elisia och vill över till oss. I eget rum så kanske vi slipper det + att vi slipper ha alla hennes leksaker i vardagsrummet. Visst kommer en del hitta dit under dagen men då kan man i alla fall ta undan det på kvällen. Som det är nu så ser vi ju leksakerna hela tiden.



Hittade en bild på Elisia när hon sitter på pottan. Hon tycker det är kul att sitta där, men änsålänge har det bara kommit kiss en gång. På den andra bilden har hon på sej en tygblöja ¨från Coolababy, tror jag märket hette. Finns tydligen inte i Sverige men jag hittade 4 stycken på tradera, riktigt bra blöja. Det är en pocketblöja, och inlägget är i microfiber, suger upp kiss hur bra som helst!! Ska bli så kul att testa blöjorna som jag hämtade ut idag, men just nu hänger de på torkställningen efter första tvätten. Elisia sover dessutom så just nu är det lite svårt att testa dem ändå, får göra det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0