Måndag

Såhär hade jag tänkt att dagen skulle bli:

7.30 Gå upp fixa mej lite snabbt
8.00 Väcka Elisia om hon inte redan har vaknat
9.00 Lämna Elisia på förskolan, därefter åka och handla, sen dammsuga och diska väldigt snabbt. Därefter plugga hela dagen.
14.00 Hämta Elisia
16.00 Skriva kontrakt på nya lägenheten
Därefter laga mat och ha det lugnt och skönt.

Sårhär har det blivit hittills:

7.30 Jag gick upp och fixade till mej lite
7.50 Vaknade Elisia och var sjuk, feber, ville inte äta frukost...Så det har blivit en riktig hemmadag med både Elisia och Robban sjuka. Som tur är har Elisia varit så lugn så hon har legat bredvid/på mej i sängen/soffan så jag har fått pluggat ändå. Dessvärre har dammsugning, disk och tvätt hamnat lite på efterkälken, men det får jag väl ta en annan dag.

Robban verkar ha fattat att han betedde sej som ett jävla as i lördags för sen dess har han vare from som ett lamm.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0