Gårdagen

Madde: Det hade nog jag också blivit sur över, ser inte ritkigt det roliga i det? Har du bröstmjölk?

Blev inget blogginlägg igår, hade fullt upp med en massa oviktiga saker, och trött var jag! Till att börja med så låg Elisia och hostade mellan 3 och 5 därav att jag var trött. Det trots att hon fått hostmedicin på kvällen, hon fick en gång till då på natten så till slut så somnade vi om allihopa. Det positiva var att hon sov i sin säng tills hon vaknade kl 3 och hostade!

Sen på morgonen åkte jag iväg till skolan, till klockan 10 för då börjar vi ju alltid. Fast inte igår såklart, bara för att jag var i tid. Självklart så började vi 13.15, men jag hade en del att läsa så det var bara att sätta sej i biblioteket och vara duktig. Jag var även duktig och cyklade, så jag var inte hemma förrens halv 4 och då var det bara att få i sej lite mat och sen åka och träna. Bodu Step blev det, ritkigt kul. Det är några killar/gubbar som är med och dom har inte så mycker koordination, går höger när alla andra går vänster och så gör dom allt en eller två takter efter. Men dom bjuder på sej och de verkar tycka det är skitkul och det är ju huvudsaken. Tilläggas bör väl att man behöver inte ha så mycket koordination för det passet. Fast jag tror inte det var så bra för mej, börjar hosta jag också....

Väl hemme sen igen så var det bara att ge Elisia mat och sen mös vi lite, bädda och så. Sen blev det dusch och bad, första gången hon uppskattade badet sen hon blev sjuk, ett tecken på att hon är på bättringsvägen?? Sen var det gröt, saga och sovdags för den lilla damen. Själv satte jag då igång med maten till mej och Robban, hemmagjorda hamburgare och hemmagjord klyftpotatis, potatisen var självklart skalad. Efter det var det sjukt mycket disk och sen så var jag så trött, men det var då bara att sätta sej och leta på schema för nästa delkurs och skriva schema till förskolan. Sen när det var klart då gick jag och la mej.

Idag har jag inga föreläsningar, tanken är att jag ska sitta hemma och läsa en bok om dyslexi. Men Elsia är också hemma, fast hon verkar mycket bättre så imorgon borde hon kunna gå till förskolan igen. Vi får se hur mycket om blir läst....

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nä självklart har jag ingen bröstmjölk och hanen har ibland väldigt dålig humör.

2009-02-17 @ 10:52:08
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0