Det ska börjas i tid...



En helt underbar liten hjälpreda :-) Elisia brukar tycka det är kul att leka med disktrasan och gå och torka lite här och där. Den här gången fick hon disktrasan och jag sa: Gå och torka under stolen! och ni ser vad hon gjorde, helt underbart! Efter det så visade Robban henne att man kan ju torka på micron också, och det var lika kul det



I bakgrunden ser ni mej diska, av någon anledning så behövs det alltid diskas...*suck*. Sen blev damen lite kall om fötterna och jag föreslog då strumpor men det dög tydligen inte (enligt Robban) så han tog på henne ett par tofflor hon fick i julklapp



Problemet med tofflorna är att de är i storlek 22 och hon har storlek 19 så hon nästan lite ut som Pippi Långstrump när hon gick. Tyvärr fanns det inte mindre tofflor när jag handla och de är ju så söta så jag var bara tvungen att köpa dem. Det var en inre röst som sa det.

Nu är det dags att plocka ihop nytvättade blöjor och sen kliva in i duschen.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Var det en likadan inre röst som sa till Tjorven att hon fick ta den sista tårtbiten när Pelle hade namnsdag??

2009-02-11 @ 18:42:35
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0