Sista praktikdagen

Madde: Vill inte ge min dotter sprit ;-) har en rullgardin som är en mördläggningsgardin men det smiter in ljus mellan rullgardinen och fönstret. Gissar på att det är dags för mej att sy gardiner som kan hänga för mellanrummet men jag har lixom aldrig tid. Tycker du ska komma hit och vara lite barnvakt så jag kan sy! Du är faktiskt fadder!

Gjorde min sista praktikdag idag, blandade känslor. Det ska bli hur skönt som helst att ha lite friare tider och att få sova lite längre (om nu Elisia gör det, den här veckan har varit bättre än förra så jag lever på hoppet). Men det är ju under praktiken som jag lär mej mest! Och det är så roligt, har varit med en jättebra handledare och i två jättebra klasser, hur goa elever som helst!

Fick en massa kramar idag av eleverna också, och de ville inte att jag skulle sluta (sa de iallafall). En kille var verkligen hur söt som helst. Jag bjöd på fika när de såg på film och då ge mej en tack för fikat7hejdå kram men jag sa att vi tar det efter filmen, men då hade jag glömt det. Så efter sista lektionen som jag hade med den andra klassen så kom han inspringandes och kramade mej, han och jag har också high fiveat varje dag. Hur cool lärare är jag inte?

Blev lite sur över mina studier på eftermiddagen - jag blev erbjuden att jobba heltid i två veckor!! Vill ju så gärna göra det, men kommer omöjligt att hinna med det samtidigt som jag läser två kurser på heltid...synd.

Det var allt för stunden. Är för trött för att komma på nåt kul att skriva.

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är bara du bjuder in mig på barnvakt så kanske jag kommer=)

2009-04-29 @ 23:43:22
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0