Jörgen i Älvdalen

Jag är kär! Ja, dels i Robban men också i Jörgen, 10-barnspappan i Älvdalen som har varit med i Familjen Annorlunda på tv4. Han har så sjukt härliga kommentarer, och verkar så mysig, så lugn och tar det som det kommer. Frågan är ju om han är så cool för att han har tio barn eller om han har tio barn för att han är så cool. Men tillbaka till kommentarerna, igår målade de om en toalett till rosa. Jörgen gillar inte rosa.

Han säger: Ja, jag får väl ha det släckt när jag ska in dit...
Han sa också: Jag skulle kunna måla hela världen rosa om min fru och mina barn ville det, jag skulle inte göra det med ett leende men jag skulle göra det.

Som sagt, jag är lite kär! Skulle man inte kunna klona honom? Eller klona en del och stoppa in deti Robban? Inte för att det är några större fel på honom men bättra sej kan väl alla? ;-)

Robban har även i kompis i Dalarna, som gärna gör lite roliga saker. Det skulle inte förvåna mej om det var han som moonade i Familjen Annorlunda igår, det var ju en gubbe som moonade när Tina var ute och dansade för den som inte kommer ihåg. Håkan heter han isåfall.

//Stina

Kommentarer
Postat av: Heidi

Visst e han underbar :) en sån man skulle man haft :)

2009-04-07 @ 15:17:21
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0