Trött, ledsen och problem.

Trött, trött, trött och trött och ledsen och en del problem.

- Trött för att E var vaken och hostade en timme i natt. Trött för att jag var tvungen att vakna vid halv 7 och VAB-anmäla mej till jobbet. Trött för att jag sen vaknade strax efter 8 trots att E sov till 9.

- Trött för att det var en intensiv dag idag, eller intensiv och intensiv. Jag resonerar som så att inget barn blir frisk av att sitta inne i detta väder så vi åkte till päronen i Sannahed och där var det full rulle blandat med host. Som tur är var hosten inte alltför många så imorgon blir det förskola för den lilla damen.

- Trött och ledsen för att Robbans farfar äntligen har fått återförenats med sin fru.

- En del problem för att Robban måste jobba nästa vecka då han skulle ha varit föräldraledig. Stängningsveckorna har börjat på E:s förskola så nu blir det till att fixa barnvakt. Jag försökte med Thomas men han var inte så sugen på att ta med henne till Spanien och han var heller inte så sugen på att stanna hemma. Jag tycker att han hade kunnat ta med henne redan nu och så möter vi upp dem i mitten av juli. Tänk vad mycket "göra barn"-tid jag och Robban skulle få ;-)

- Trött på mej själv för att jag alltid glömmer saker och ting. Lånade en film av päronen idag och jag är helt säker på att jag glömde kvar den för den är inte här.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Dålig stil av den dära Tomas att inte ta med henne till Spanien=)

2010-06-22 @ 21:30:14
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Stina

Visst är det!

2010-06-22 @ 21:46:30
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0