Solen tar bort vettet

Har nu genom bloggen fått förslag på nya piller att knapra på vid menssmärtor - recension kommer om en månad. Är de bättre än alvedon kommer det bli SSSSS av SSSSS.

Har även den glädjande nyheten att berätta att jag har blivit faster!! Det fick jag iofs reda på redan igår men det har inte funnits tid till att skriva ner det här. Ett litet flickebarn blev det men det visste vi sen innan.

Annars så har det inte hänt så mycket. Är lite småirriterad på chefen men det lämnar jag utanför bloggen (pssst. hon känns för tillfället fjäskig å det tycker jag inte om, raka rör är mer min melodi).

Det var så mycket av vett jag har att säga idag så jag avlsutar det hela nu.

Ska fila lite på ett inlägg med lite mer innehåll men det får bli en annan dag - det är för varmt idag för att jag ska kunna skriva något vettigt. Tänk vad skönt det var när det var -15 och en halvmeter snö, då kunde man ordbajsa hur mycket som helst om hur kul det är att åka pulka. Hur kul är det säga att jag vid min ålder nästan har bränt sönder axlarna...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Grattis faster Stina =)

2010-06-30 @ 07:24:03
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0