Äntligen ska fanskapet...

...UT!!! Nu ska äntligen fanskapet ut, ingen kunde vara gladare än jag! Enda sen jag såg dem första gången, ståendes hemma hos en kompis till Robban så tyckte jag de var hur fula som helst och jag ville inget hellre än att de skulle få stå kvar där - för alltid!! Men så blev det inte, utan de skulle promt med till lägenheten på norr. Då hette det att när vi flyttar därifrån så ska de slängas ut i mindre delar från balkongen, men så blev det inte för då hade jag inte skrivit om dem nu. Utan de står här i den nya lägenheten som vi flyttade till för över ett år sedan.

Men nu har det äntligen hänt!! E kissade i den ena av dem när hon sov middag, visst har hon kissat i den ena tidigare också men då har det varit i vaket tillstånd och någon av oss har torkat på en gång, men nu sov hon och vaknade inte när det blev blött och varmt utan hon sov så snällt vidare (jag tackar högre makter för det). Så att det kommit kiss märktes inte förrän hon blev väckt och hur jag än torkar så luktar det fortfarande illa (det går garanterat att sanera fanskapet men det vill jag inte) så jag jublar!! Äntligen ska de stora pungarna ut!! Kan säga att när jag torkade rent i skarven, som det kommit en massa småskräp i, och nu kiss, så höll E på att kräkas - så illa luktade det.

Är det någon som inte fattar vilket fanskap jag är helt överlycklig över att slänga ut?? Om du nu inte har fattat det ska du få se dem på bild.

Spana in den matchande bebispungen! Puffen alltså...

DEn stora pungen, med sötaste barnet i såklart, tack du älskade vän du har just gjort mamma mycket glad! Passa även på att spana in det hemska vitrinskåpet i hörnet! Det kommer jag som tur är inte behöva övertala Robban att byta ut, det är tydligen blivit för litet...Kanske man kan få byta ut soffbordet också?

Är du intreserad av någon av möblerna jag just skrivit om så säg till - de är billiga!!!

Jag har lyckorus i magen!!!!

Ordbajs.

Madde: Jag hade ingen aning om att du jobbade till 19, trodde att du kände mej såpass väl att jag är skittrött på kvällarna - framförallt fredagkvällar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0