En livs levande kändis

Då var denna händelserika vecka nästan slut. Eller nu ljög jag lite. Så händelserik har den inte varit. Måndag och tisdag hände det typ ingenting men sen small det - lönen kom!! För en dag fick jag känna mej rik :-) Men det varade tyvärr inte så länge då det redan efter jobbet var dags att handla mat och tanka bilen, helt plötsligt så var 2500.- borta (att jag fått hela kylen och frysen full med mat och bilen fulltankad var inget jag tänkte på då). Jag fattar inte varför man ska bli rånad vid varje löning???

Rånet mot mitt konto fortsatte även idag, men idag var det lite roligare grejer som fick följa med hem så det gör inget. Det blev en massa pärlor och pärlplattor till Elisia (bra för att träna upp finmotoriken, ja har med andra ord inget dåligt samvete för att jag handlade det). Köpte även tröja, tights och strumpor till LillaPrutt. På hindersmässan köpte jag tofflor och äcklig korv till Robban och fryspåsar. Nu till det mest skrämmande. Till mej köpte jag - INGENTING!!! Blir riktigt rädd för mej själv. Jag har alltid sagt till mej att jag ska aldrig glömma bort mej själv, och det har jag inte gjort, problemet är att jag hittar inget till mej!!!

Fick även se en livs levande kändis på Hindersmässan (ingen tråkig örebrokändis typ Ernst) utan pappa Per Wtterholm från Familjen Annorlunda, fast jag handlade inget av honom. Skulle nog ha gjort det för jag gillar det programmet och familjerna och med så många barn kan man inte få för mycket pengar...Får försöka hinna med det innan bion imorgon. För tro det eller ej men nu efter fyra år tillsammans ska jag och Robban gå på bio för andra gången :-) Madde ska vara nattbarnvakt till LillaPrutt, får hoppas det går bra för det kommer bli riktigt skönt med lite vuxentid ;-)

Ska bli spännande att se när och om det blir något nerpackat till henne eller om hon får klara sej ändå. Jag tyckte att han den där jag bor med kunde fixa det när jag nattade henne men det tyckte inte han. Han anser att jag stressar så när det ska göras något. Jag anser att jag är ute i god tid så att det inte ska behövas stressas (som vi ändå alltid för göra för han är så himla sen jämt, eller så fixar han bara sej själv och tänker inte på Elisia). Så nu har jag lämnat packandet till honom så att det inte ska bli så stressigt. Men jag gissar på att det blir jag som får springa runt imorgon eftermiddag två minuter innan vi ska åka och packa ihop allt. Men då har vi gjort det hans way och det ska ju tydligen vara bättre...

Hade nu tänkt att bjuda på bilder på när Elisia pärlar för första gången men jag är för trött för att lägga över bilderna i datorn, bild på kläderna kommer också...Nu är det sängen som gäller, hoppas bara på att jag somnar. Somnade nämligen när jag nattade Elisia...

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hmmm under det senaste året så har Daniel och jag vart på bio ialf fyra-fem gånger tror jag. Fast i början när vi var ihop så var vi dåliga på att bio-dejta och när vi har barn kommer vi nog inte att bio-dejta så mycket heller.

2010-01-29 @ 11:35:15
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Madde

Hmmm under det senaste året så har Daniel och jag vart på bio ialf fyra-fem gånger tror jag. Fast i början när vi var ihop så var vi dåliga på att bio-dejta och när vi har barn kommer vi nog inte att bio-dejta så mycket heller.

2010-01-29 @ 11:35:38
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0