Fredag

Dagen började som sagt med att betala räkningar och pengar försvann. På tråkiga saker. Jag kände att det var dags att följa upp den bistra morgonen med något roligare så jag tänkte att jag åker till Marieberg och spenderar pengar på roliga saker! Jag hade tänkt att åka själv, men Elisia hade inga planer på att släppa iväg mej utan henne. Det var förmodligen bra för min ekonomi.

Uppdraget jag hade på Marieberg var att köpa present till han den där jag bor med då han råkar ha sin födelsedag just idag (nästa gång fyller han 30, gamling, haha!! Själv är jag ju bara 23). Och så hade jag tänkt att köpa lite kläder till Elisia, hennes garderob gapar ju tom *ironi*. Att köpa present till Robban gick snabbt och smärtfritt, men att handla till LillaPrutt gick mindre bra.

Jag frågar: Vill du ha den här? (Jag håller upp klänning, sen t-shirt, sen en annan klänning, sen en annan t-shirt osv)
Hon svarar: Nej, gack!

Hmm?? Jag som trodde att hon var släkt med mej, jag är nämligen rätt så säker på att jag för drygt två år sen skrek och tog i som fan när jag tryckte ut henne! Någonstans måste det ha gått snett...Hade jag åkt själv hade det handlats mycket! Nu blev det bara trosor.

Måste även skryta lite för nu ikväll kom hon och sa att hon var bajsnödig, hon skulle vara själv när hon bajsade och när hon ropade att hon var färdig så hade hon t.o.m torkat sej!! Visserligen bara snippan men ändå, det går framåt!

Tittar på Let's Dance och snälla rösta INTE på Willy. Ja han är rolig och underhållande men nu är det en danstävling inte en komikertävling!! Jag vill för övrigt också vara med i Let's Dance så om någon kommer på hur jag kan bli känd snabbt så säg till! Att komma med som dansare ser jag som en omöjlighet :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0