Elisia är kiss & bajs

Det finns några bloggar jag brukar läsa, en del nästan varje dag och en del inte lika ofta. En som jag brukar läsa kan verkligen skriva flera inlägg om dagen ibland - hur orkar hon? Hon är visserligen mammaledig men det är ju inte så att man är ledig för det...Själv ser jag att jag har blivit en helgbloggare, det kan visserligen bero på att jag inte har så mycket vettigt att säga...

Idag har iallafall varit en bra dag. Den började med sovmorgon!! Elisia sov till 8:45 och hela natten i sin säng!! Hon vaknade till nångång inatt men bara så att vi vaknade till hon blev sen blev hon tyst på 2 sekunder så ingen behövde gå över till henne. Sen när hon vaknade för dagen gick Robban å hämtade henne så låg vi alla tre i sängen och bara mös en stund, me like :-)

Sen åkte vi iväg och köpte en ny mobil till mej. Den gamla vill inte laddas å då blir det ju lite svårt att använda den. Dessvärre var den jag köpte slut i rosa, så det fick bli en silver. Nu kan man ju tänka att vad ska denna 23-åring med en rosa mobil till?? Att jag gillar rosa skyller jag på min mamma som inte lät mej ha rosa när jag var liten bara för att hon inte gillade rosa. Så nu blir så mycket som möjligt rosa. Någongång när jag får engeri samtidigt som pengar kommer Elisias rum att bli rosa. Skulle gärna göra Robbans och mitt sovrum rosa men då tror jag inte att han kommer att sova där...

Elisia är en spännande person som gör precis som hon vill...Hon är inte helt torr men nästan. En del dagar hamnar allt i pottan eller toaletten, den del dagar nästan ingenting. Idag har jag tappat räkningen på hur många gånger hon har kissat på sej, trosorna tog iallafall slut...Men nu är alla tvättade, utom två som har hunnit torka och som hon har kissat ner igen. Sista gången hon "kissade på  sej" var inne på toaletten. Hon gick in och ställde sej på badrumsmattan och kissade, tog av sej trosorna och la dem i tvättmaskinen. Så nu springer hon runt utan trosor vilket jag har försökt att undvika. Hon har med andra od varit en kiss & bajs idag ;-)

Madde: Jag erbjöd dej att vara barnvakt denna vecka men du kunde ju inte!!

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du får ju erbjuda mig när jag kan, vilket är typ aldrig

2010-02-07 @ 10:32:11
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Ann-Sofie

Men Sofia hade rosa tapeter på sitt rum när hon var liten...

2010-02-08 @ 07:16:59
URL: http://pz2-pz2.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0