Börjar bli frisk

Jag tror att LillaPrutt börjar bli lite friskare, jag baserar det på hur lång tid det tar för henne att somna. Igår var hon helt slut redan vid 7, trots att hon sovit runt ett timme på dagen. Halv åtta sov hon som en lite stock och sov till åtta på morgonen. Då var hon visserligen vaken på natten och fick lite rumppiller mot febern och efter ytterligare ett par timmar lite yogurt då hon vaknade och var hungrig.

Ikväll var hon inte alls lika trött, även om hon var trött, gissar på att hon sov en timme och nån kvart eller så på dagen så den där extra kvarten kan ha påverkat lite. Men kvart över nio hade hon till slut somnat och det är på tok för sent för mej. Jag höll på att somna många gånger innan hon äntligen hade somnat. Nu är det ju ingen katastrof om jag skulle somna hos henne men jag föredrar att somna med den stora Prutten.

Angående hennes diskning tidigare på dagen fick jag helt rätt när det gällde tröjan. Så fort hon upptäckte att den var blöt skulle den bytas...Hon diskade även en till gång senare på dagen och även den tröjan blev blöt och skulle av. Denna gång blev även kjolen och strumpbyxorna blöta men de fick hon ta av själv.

Måste även berömma han den där jag bor med för idag gjorde han helt underbart goda köttbullar!! En riktig miss av Thomas att vara i afrika istället för här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0