Villervallakär!!!

Villervalla har fått in mer kläder! Behöver jag säga att Elisia (jag) vill ha?!!! Jättefina klänningar och tröjor med en ny typ av tryck som de inte har haft tidigare. Overaller i manchester - dessa blev jag riktigt kär i, dessutom håller E på att växa ur de overaller hon har. Så en ny vore inte helt fel. Dessvärre ska mina pengar som blir över gå till julklappar. Fast ett nytt villervallaset kommer hon garanterat få av oss när hon fyller. I julklapp vet jag ju redan att hon får en del (för jag har bestämt vad).

Angående julklappar så känns det inte ett dugg stressigt iår, för jag vet redan nu vad jag ska köpa till alla!! Nästan iallafall, till Tom vet jag inte men han är duktig på att komma på vad han vill ha. Till mamma och pappa vet jag inte heller vad jag ska köpa men de brukar också vara duktiga på att lämna förslag. Sickan däremot brukar inte vara duktig på att lämna förslag, men iår har han gjort det + att jag kommit på ytterligare en grej!! Stolt över det är jag. Även han den där jag bor med brukar vara dålig på att säga vad han vill ha, och har så inte gjort nu heller, men jag är så smart att jag kommit på en grej ändå. Stolt över det är jag!

Bjuder inte på några bilder idag då han den där jag bor med har dragit till fjällen och tagit kameran med sej. Elakt!

Nu kallar sängen på mej, dessvärre ligger det ett par klädhögar som måste plockas in innan jag lägger mej. Eller så lägger jag mej hos E, jag hamnar nu där sen ändå.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad duktig du är, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till nån... men just nu har jag ändå inga pengar.

2009-10-28 @ 11:03:39
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0