Vill inte plugga

Godmorgon, denna dag måste jag plugga hela dagen men som vanligt så har jag absolut ingen motivation.


Inte ett dugg motiverad, därför sitter jag här :-)



Det här gör mej motiverad - Villervallakläder :-) Här ser ni klänning, strumpbyxor, långärmad t-shirt, velourbyxor, vändbartröja (dvs, man kan ha det turkosa eller det randiga utåt) och ett par strumpor. Det roliga av allt är att allt matchar! Så man kan plocka ihop kläderna lite hur som haver och det kommer fortfarande att se skitbra ut! Har tänkt att köpa en svart ett turkos kjol till denna underbara "hög" också. Problemet är att jag vet inte vilken färg jag ska ha!



Villervallas enda "tjejfärg" (om man nu ska dela upp kill- och tjejfärger). Pyjamas till nästa sommar, t-shirt och tights. Till detta var det tänkt att det skulle inhandlas en grå kjoli trikå men den är slut, så nu är jag i valet och kvalet om jag ska köpa en i velour istället. Eller om hon ska få vara utan kjol?

Roligt som hände ihelgen var att jag började virka på en liten, liten pläd som jag tänkte att Elisia kan få ha till dockorna. Tanken är att jag ska virka plädar till vardagsrummet men jag kände att jag ville träna lite först. Det går även framåt med E:s pippitröja, jag är inne på ärmarna nu, den första har jag snart kommit halvvägs på och efter det ska jag sticka Maddes tröja så om ett par dagar betäller jag material till den. Så kära systrar om ni vill ha något från creativepeople.se så säg till (blir ju lite billigare om man är fler på frakten).

Madde: Tror du jag vet det? det enda jag vet att det är windows vista.

Usch vill inte ta tag i pluggandet! Jag har gett mej ledigt till halv elva, men fan vad tiden går fort!!

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0