Nya skor!

Dagens dag som började inatt...halv två vaknade E och somnade inte om förrens två timmar senare. Jag var inte pigg när jag vaknade 06.20 av alarmet.

Men dagen flöt på bra ändå, jobbade och åkte sen till universitetet där jag skrev ut en massa arbeten. Jag har dock bara läst det som jag ska kommentera. Problemet är att det arbetet är så jävla genomarbetat så det finns inget att kommentera!

Sen hämtades det barn och handlades på ICA, sen till det roliga!! Vi åkte och köpte skor till Elisia. Ett par inneskor och ett par vinterstövlar blev det. Allt från Kavat. Bild kommer imorgon för ikväll orkar jag inte.

Sitter å små kollar lite på SOS gute, fan vilka bimbos!!

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0