Helgen som var

Helgen som var - fotboll. Vi var totalt sju personer som satt här och tittade.



För det mesta var det på blodigt allvar...Förutom hon Henke som lyckades med att göra miner på varje bild.



Ibland var det lite gladare - de glada miner följdes dock av diverse svordomar och summor som domarens huvud var värt. Linjedomaren dömde ju som sagt bort Sveriges två mål. Då satt jag och höll för Elisias öron, jag tycker att det känns lite onödigt att göra henne hörselskadad som lite, pojkarna tänker tyvärr inte riktigt så.



Här har vi två fina damer. Den lilla blev nästan rädd av ljudet som kom när Sveriges mål blev bortdömda - den stora blev glad. Simone (den stora) blev så glad att hon dansade när Danmark gjorde mål. Damen är danska. Själv kunde jag inte ha brytt mej mindre.

Ivanliga fall så har vi toarullen ståendes högt upp, men när vi får gäster så brukar vi sätta bajspappret i rullehållaren. Elisia tyckte då det var en bra idé att rulla ut större delen...Bajspappret åkte upp högt igen.



Tröja och tights från Villervalla, bältet är Robban. På Elisia får man dra det två varv istället för ett ;-)

Ann-Sofie: Jag bävar för den dagen då jag kommer att bli tvingad till att köpa puttinutt kläder. Kommer bara att beställa på postorder och säga att kläderna bara kommer ;-) Har du sett kläderna från villervalla? (www.villervalla.se) tuffa kläder men som jag tror att många  prinsessor kan tycka om. Jag tycker de är skitsnygga och de går att kombinera och matcha från topp till tå. Deras velourbyxor tycker jag är hur bra som helst! Kanske kan vara värt att visa dottern? Deras nya velourklänningar är jättefina. Kläderna finns även på bubbel i Örebro, och jag har bilder på en del tidigare i bloggen.

Sofia: Du kan också få en pippitröja, kan ta den efter Maddes.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0