Gårdagens paket

Gårdagens paket då



Elisias kläder. Kjolen är fårn Villervalla resten är från HM. Från Villervalla var det även kläder hon ska få av Madde och Daniel i julklapp men de kommer på bild efter jul - man får inte tjuvkika ;-)



En svart kjol från Villervalla fick följa med hem också, hade ju lite beslutsångest så det fick bli båda två!

Tänkte även visa en bild på mina kläder men den lyckades försvinna, eller den är väl kvar i kameran men inte i datorn och jag orkar inte sätta dit sladden igen. Tunikan och ett par tights har jag på mej och det fastnade på bild (jag också, haha)



Inte för att man ser så mycket av kläderna, men ni får ju iallafall se hur snygg jag är idag :-)

Alla garner som kom får ni ingen bild på - bild kommer när det har blivit något av det.

Madde: Men jag tycker det är kul att sticka. Elisias tröja börjar för övrigt bli färdig. Du måste också mäta dej lite så jag vet vilken storlek du ska ha.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det får du göra nästa gång vi ses...

2009-10-16 @ 12:46:07
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Ann-Sofie

Jättesnygga kläder. Både dotterns och dina:) Ha en bra dag, själv pluggar jag...

2009-10-23 @ 11:41:48
URL: http://pz2-pz2.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0