Månadshandling

Är det nån mer än jag som inte tycker det är kul att handla mat? Var och månadshandlade förut, att gå runt i butiken och samla ihop allt man ska ha är väl inga problem men jag hatar att betala! Finns så mycket annat roligt jag skulle vilja göra för de pengarna...2000.- gick 'kalaset' på och då har jag inte köpt kyckling eller köttfärs, ska köpa den på ICA sen för de hade annons på den. Jag förstår inte hur jag 'lyckas'? Visst vi har i princip all mat för en hel månad framåt (förutom färskvaror typ mjölk), men det känns som att det bli så mycket, ändå köper jag inte direkt dyr mat.

Ha du förslag på billiga maträtter så ge dem till mej tack!

Ha det bäst! Själv ska jag ta på mej ansiktet och ta mej upp på stan. Ska köpa gummistövlar till Elisia.

Kommentarer
Postat av: Madde

det där med att betala kan man gärna slippa, men jag har haft tur (eller skicklighet) för jag har fått 2 presentkort på Coop på 1500kr/st för att jag har klarat två mystery shopper på mina skift. Så förra månaden och nu denna månad så har jag utnyttjat dom=)

2009-03-27 @ 10:07:07
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0