Jag är inte sämst!!

Jag är inte sämst på att köra bil. Sitter och tittat på 4:an nu, vet inte vad programmet heter men det är om folk som kör pissdåligt. En del använder även lite mindre vackra ord. Jag kan tycka att jag har kört som en riktig looser när jag krockade 3 ggr (2 parkeringskrockar) och en dikeskörning på ett år, men det är ju ingenting mot de som är med på tvn.

Märker att jag har blivit lite mer aktiv med kameran de senaste dagarna.



Fick ett kort på dagens outfit, villervalla från topp till tå. Hur fina kläder som helst, går att matcha så fint. Ny kollektion är dessutom på väg in. typiskt när jag inte har några pengar (carpark tog dem).



Dagens leksak, bådar inte gott....hmm. Mixtrade lite med kamera inställningen förut idag, tanken vad att jag skulle göra blixten bättre, vet inte ritkigt om det blev så...



Jag tror inte det blev bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0