To do before

Saker att göra innan det är dags att uppdatera bloggen:

- Äta frukost
- Fixa in en disk i maskinen
- Hänga och vika tvätt
- Sticka tills jag blir trött i armarna

Att det inte har uppdaterats under helgen beror på att jag har haft fullt upp och under den lilla stunden jag inte har haft fullt upp har jag gjort allt för att kurera min förkylning. Helt kurerad är den inte och inte E:s heller så vi är hemma och myser idag.

Ett besök till barnmorskan ska vi hinna med i eftermiddag också, anledning till det? Bebis nummer två ligger i magen :-) Men det är fortfarande så tidigt så E vet inget än. Hon får veta efter ultraljudet.

Snorkråka.

Kommentarer
Postat av: Madde

Då får man gratulera till att det är officiellt här på bloggen. Men du får ju ta och uppdatera om möhippan, jag har ju liksom inga kort från den så det är ditt ansvar nu.

2010-09-06 @ 09:46:02
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

GRATTIS!!!! Gud va roligt. Anade att något sånt var på gång! När ska ni ha :)?



Kram på dig

2010-09-06 @ 13:52:34
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0