Tisdag

Så nu har jag avreagerat mej i inlägg innan och ska göra mitt bästa för att ignorera de vikta, men ej inlagda kläderna som ligger i soffan (har en stor häg med ovikta kläder också men det skiter jag i för stunden).

Dagen idag har varit låååång - jättelång! För lång!! Jag tycker verkligen inte om APT som vi har på kvällstid, dagen blir verkligen superlång och känns seg då man vet att man måste vara kvar på eftermiddagen/kvällen. Inte kul någonstans. Extra tråkigt var det också då vi tackade av Siri, tack och lov jobbar hon imorgon också annars hade jag inte klarat mej!! Kommer sakna henne hur mycket som helst.

Nu dags för dusch och den sova, upp tidigt imorgon...

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0