Jävla kurragömma

Hade nu tänkt att blogga om bröllop som ägde rum igår, visa bilder och berätta till. Så som man brukar göra. Men kamerasladden verkar ha följt bankdosans öde och vart dess öde är vet jag inte. Med andra ord har jag ingen aning om var varken bankdosan eller kamerasladden är. Kommer bli himla lätt att betala räkningar imorgon...

Så om någon kommer på ett bra gömställe för en bankdosa och en kamerasladd, säg gärna till. Det här med kurragömma är inte min starka sidan, framför allt inte med elektroniska saker.

Dags att laga mat nu, annars finns det risk för att det blir en svältdiet och jag har hört att det inte är så hälsosamt.
Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0