Jag gjorde ett försök

Försökte mej igår på en ny blogg men nu ger jag upp! Bloggen var på mama.nu men jag fattar fan inte hur man lägger upp bilder. En blogg utan bilder känns hur tråkig som helst så jag hoppar tillbaka hit. Bums. Men jag är lite trött på denna blogg.

Parkerarsnett är ju mitt namn då jag alltid parkerar snett men det känns samtidigt lite tråkigt. Att Madde-Muppen sen härmapade mej och skaffade en parkerarrakt så känns det sådär. Men kanske det blir en nu blogg.se adress? Problemet då är att jag har absolut ingen aning om hur jag fixar till en bra design så då får jag leja hjälp till det. Men det går iofs alltid att ordna.

Kanske man ska ta och fixa in inlägg jag skrev på mama.nu här med? Hände 2 roliga saker idag :-)

Bara för det så lyckades jag precis lägga in en bild...men jag blir nog kvar här. Jag gillar tryggheten här vet jag vad jag gör. Men en nu bloggadress vore inte helt fel. Förslag på adresser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0