Hoppis & skuttis imorgon?

Njuter redan av helgen! Trodde inte jag skulle bli så här trött när jag var på jobbet och jag vet inte trött på jobbet men så fort jag satte mej i bilen kom tröttheten. Inte kul. Men nu sitter jag och tar igen mej lite när Robban och E badar - den lugnaste stunden på dagen :-)

Imorgon har jag stora planer på att ställa klockan på 8 för att dra iväg mej och E på Hoppis & Skuttis. 10 börjar det och tydligen rekommenderas det från tränarna att man ska vara där 30 min innan, vilket betyder att vi måste cykla hemifrån senast 9.10 och eftersom att det är träning som gäller känns det vettigt att äta frukost innan, och för att inte få håll bör iaf jag äta en timme innan. Tydligen ska det vara träning för mej med och då är mat i magen ett måste. Ett problem som uppstår då är att jag är hostig och har ont i halsen men då E är pigg somen mört får jag bita ihop. Ett annat problem är att jag har glömt E:s inneskor på dagis så hon kommer få springa runt i strumlästen, eller om jag gör rent ett par uteskor som hon inte har haft på länge. Det tåls att tänkas på.

Mycket riktigt mitt i förra stycket fick jag gå och hämta E, då hade hon tröttnat på att bada så nu är det dags att göra välling.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0