Svammel

En heldag på jobbet idag. Jobb från 8 till 16.15 sen handla fika och därefter föräldramöte. Som gick bra! Vi har helt underbara barn på jobbet med lika underbara föräldrar :-)

Nu är jag iallafall äntligen hemma! Sitter och tittar på Desperate Housewife och bara gottar mej, godiset saknas dock :-( en massage vore skönt också. Har suttit och jobbar för mycket med presenten till min blivande borsdotter och hur kul jag än tycker det är att tantpyssla så får jag ont i ryggen. Garnet är iallafall slut så det blir lite vila från den då, får väl ta tag i tröjan till mej själv sålänge...

Känner att detta mest blir svammel så jag lägger ner nu.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0