Stressad

Saker att göra:

På jobbet

En lekobservation + renskrivning, detta görs på jobbet
Mäta ett barn + skriva in det fint i pärmen, detta görs på jobbet
Fixa fem barns pärmar - detta kommer ta tid!, detta görs hemma och om jag känner mej själv rätt så blir det söndag kväll.'

Hemma

Alla vanliga måsten, typ tvätta, vika och lägga in tvätten, städa, laga mat (fast det gör Robban bättre än mej), diska - förstår inte hur jag överlevde innan diskmaskinen!!
Göra färdigt presenten till brorsdottern, gärna hinna köpa en grej jag tänkt köpa också.

För ett otränat öga kanske det inte ser ut att vara så mycket men för mitt trönade öga vet jag att det är sjukt mycket! Pärmarna kommer att ta en halv evighet och resten av evigheten kommer gå åt till de tråkiga måstena här hemma och därimellan kommer jag klämma in det jag faktiskt vill göra. Umgås med mina nära och kära och gärna tantpyssla lite.

Börjar med tvätten. Vika - blä!!

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0