Stina tänker till!

Ibland blir jag så otroligt stolt över mej själv! Förra året, i augusti, om jag inte minns fel, så krockade jag. Krocken inträffade när jag skulle köra ut från McDonalds på söder, jag skulle då svänga vänster och det var mycket trafik.

Mycket trafik var det även idag så då istället för att svänga vänster och återigen riskera att krocka så svängde jag höger. Jag inser att krockrisken fortfarande flög runt i luften och härjade men den höll sej på betydligt bättre avstånd denna gång så jag kom hem med en hel bil. Glad är jag för det.

Hmm, tänker nu kanske någon där ute. Om hon nu skulle svänga vänster men svängde höger så åkte hon ju åt fel håll?? eller?? Nu är det ju så finurligt att om man svänger höger så kommer det efter 20 m en rondell (det gör det även om man svänger vänster) så det är bara att köra ett varv i rondellen så kom jag åt rätt håll igen :-)

På dagen idag så var det studiedag på jobbet och tro det eller ej men vi fick en friskvårdstimme! Hurtig som jag är gick jag och några till ett varv runt sjön - riktigt fort!

Stina, jag älskar mej!!

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Du och Robert behöver ÖVA lite på Rondeller och höger & Vänster. Huvudsaken är att du kom hem helskinnad!!!!!

2010-05-26 @ 00:04:09
Postat av: Madde

Jag vill också ha sex veckor semester, jag har tre veckor och dit är det som sagt 100 år.

2010-05-26 @ 10:23:00
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0