Shoppat igår, idag


Linne till mej och t-shirt till E från Lindex, fick ta stl 98 på t-shirten då 92 var slut, lite lång men den funkar :-) Regnstället är från Polarn o pyret. E fick själv välja färg, röd eller grön. Vad hon valde ser ni själva om ni inte är färgblinda. Storlek 86/92 på regnstället och det är stort! Fick spänna in hängslena till minimum.


Tunika, klänning, långt linne eller vad man nu vill kalla dem. Båda är iallafall till mej och är inköpta på HM. HM gjorde mej glad idag!! Detta mina damer och herrar är även min morsdagpresent, jag måste bara få betalt först ;-)

Läste i en annan blogg att mamman hade fått städning och nybakta muffins av sin son i morsdagpresent. Hoppas E ger mej det om 10 år (eller innan) då kommer jag att bli en glad mor :-)
Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Emma

massa fina kläder :)

2010-05-30 @ 19:42:50
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0