Måndag, kort dag med hemma jobb

Då har jag öppnat idag, och därmed slutat tidigt!! Det tycker jag om, imorgon slutar jag 16:15 och det är inte lika kul...Att sluta tidigt innebär att jag hämtar Elisia tidigt och jag hade då tänkt att vara hurtig och gå till lekparken med henne, men hon ville se på Saltkråkan - det säger inte jag nej till. Så trots det fina vädret har vi varit inne hela eftermiddagen och tittat på Saltkråkan, bortsett från en snabbis till Ica för att köpa ägg och hämta ut paket - från Villervalla!! Jag är i himlen! Så mycket fint :-)

Eftermiddagen inne har iallafall tillbringats framför datorn för min del, jag har renskrivit lekobservationer till barnens portfolios och även renskrivit ett försättsblad. Duktigia mej. Bara en lekobservation kvar att göra och sen ska det fixas en massa "utvecklingsbilder" med text, delas ut lite papper m.m. sen är jag redo för utvecklingssamtal. Nervöst måste jag säga. Dåligt att vi inte får träna på det på universitetet.

Att jag har tid till att sitta här just nu är för att Elisia prompt skulle duscha före mej, och hon skulle duschas av Robban. Det är inte likt henne. Men jag njuter! Alltid skönt med lite egen tid, ska lägga in en bild på alla de underbara kläderna och läsa de 765 bloggarna jag brukar läsa.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0