Inledning på helgen

Då var det äntligen fredag och det är helg! Välbehövligt. Den första tiden jag jobbade så var det inga som helst problem men nu börjar jag känna att det är dags för semester! Och framförallt helg!! Men nu är det bara fem veckor kvar att jobba så det är bara att bita ihop. Började för övrigt helgen med att betala räkningar och roligare saker har jag gjort...Inte kul att betala CSN och en dator samma månad, men men, då är det gjort och det borde inte vara fullt så mycket räkningar nästa månad. Det å andra sidan försöker jag intala mej varje månad och hittills har det aldrig stämt.

För att pigga upp mej lite efter det att jag uptäckt att kontot är tomt åt jag en hel skål glass med hemmagjord chokladsås, hann tyvärr inte få någon bild då jag åt upp det allt för snabbt. Därefter slog jag ihjäl en geting som fick finna sej i att bli begraven i toaletten.

Dagens outfit hade jag tänkt att bjuda er på både i onsdags(?) och idag, men tiden på morgonen har varit för knapp och när jag hämtat henne har hon antingen badat i vattenpölar eller kissat på sej. Igår fick jag däremot en bild så den kommer inom en snar framtid. Nu är det tydligen dags för att gå till lekparken...

Roligare än så här blir det inte för stunden. Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0